Jak wysyłam? (opakowania i sposób wysyłki)

Elementy, których używam do pakowania produktów:

wypełnienie (drewniane) – ślicznie zakręcone, lekkie i przyjemnie pachnące drewnem wiórki naturalne, niefarbowane.

taśma klejąca – papierowa, ekologiczna bez nadruku

pudełko kartonowe – karton falisty bez nadruku

koperty wzmocnione papierowe – bez elementów foliowych

torebka papierowa – dobrej jakości utrzymująca formę torebka bez nadruku, z zieloną pieczątką Pracowni Splot. Zamykana papierową naklejką z logo, ewentualnie wiązana rafią w barwie naturalnej.

papier pakowy – opieczętowany na zielono, złożony, podklejony taśmą ekologiczną w tym samym kolorze, co papier, przewiązany rafią

informacje o produkcie i jego użytkowaniu – druk na ekologicznym papierze

bilecik przy produkcie – drukowany na ekologicznym papierze/kartoniku, opieczętowany, przywiązany lnianym sznureczkiem.

Paragon umieszczam w pudełku pod wypełnieniem, osobno od zapakowanego w torebkę lub papier produktu, by można było go bezinwazyjnie usunąć.

Wysyłam:

InPostem – przesyłka ląduje w paczkomacie najpóźniej do 2 dni od momentu, w którym zarejestruję wpływ na konto, płatność przez bramkę płatniczą, lub zamówienie z wybrana opcją „płatność za pobraniem”.

Kurierem Fedex – Przygotowuję paczkę i zamawiam kuriera najpóźniej do 2 dni od momentu, w którym zarejestruję wpływ na konto, płatność przez bramkę płatniczą, lub zamówienie z wybrana opcją „płatność za pobraniem”. Stale używam opcji „Fedex Next Day” i paczka jest rzeczywiście na drugi dzień u odbiorcy.

Pocztą Polską – Przygotowuję paczkę i lecę do placówki najpóźniej do 2 dni od momentu, w którym zarejestruję wpływ na konto, płatność przez bramkę płatniczą, lub zamówienie z wybrana opcją „płatność za pobraniem”.

Na życzenie klienta realizuję przesyłki zagraniczne, które wysyłam za pomocą Global Expres Poczty Polskiej lub listem poleconym Poczty Polskiej.

Dokładam wszelkich starań, by wszystkie czynności zależne ode mnie były wykonane w pierwszym możliwym dla mnie momencie -zależy mi na terminowej wysyłce Waszych zamówień.

Gdy paczka nie zostanie odebrana przez klienta i do mnie wróci:

Kontaktuje się z klientem mailowo i/lub telefonicznie z pytaniem czy i w jaki sposób wysłać produkt ponownie. Koszt ponownej wysyłki ponosi klient. Jeśli sytuacja z nieodebraniem powtórzy się – powtarzam kontakt i zapytanie. Trzecie nieodebranie tej samej przesyłki jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy.

Jeśli nie dam rady nawiązać kontaktu przez 14 dni – traktuję to jako odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży i zwracam pieniądze, a produkt wystawiam na sprzedaż.

Oczywiście respektuję dopuszczoną przepisami prawa możliwość odstąpienia od umowy zawartej przez internet w terminie 14 dni. Obejmuje ona wszystkie produkty z wyjątkiem zaprojektowanych i wykonanych pod zamówienie klienta. Klient zwraca produkt na własny koszt, a ja zwracam pieniądze na wskazane konto bankowe.